ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Після того, як ви розмістите своє замовлення, ви будете отримувати по електронній пошті відомості про статус замовлення. Щоб не пропускати наші електронні листи, додайте нашу адресу електронної пошти в список виключень для спам-фільтра або в адресну книгу Вашу електронну поштову скриньку (зайдіть в налаштування вашого поштового клієнта для управління вхідними листами). Зберігайте ці листи. Нижче наведені приклади листів, які ви можете отримати:

  • Підтвердження замовлення покупцем.   Цей лист підтверджує, що ми отримали ваше замовлення. Воно включає номер замовлення і адреси виставлення рахунку та доставки, вказаний вами.
  • Підтвердження замовлення.   Цей лист підтверджує, що ми зарезервували товар за вами і вам спрямовані   реквізііти для оплати товару, згідно вашим вибором. Воно включає номер замовлення і адреси виставлення рахунку та доставки, вказаний вами.
  • Підтвердження відвантаження.   цей лист підтверджує, що ваше замовлення (або його частина) було відвантажено з нашого складу. У ньому також міститиметься посилання для відстеження посилки. Час отримання вашого замовлення залежить від обраного способу доставки та місця перебування.
  • Скасування замовлення.  цей лист підтверджує, що ваше замовлення було скасовано. Ви можете отримати цей лист, якщо особисто попросили скасувати замовлення, якщо вміст вашого замовлення повністю розпродано або якщо ми не можемо відправити ваше замовлення з якоїсь іншої причини.

 

СТАТУС ЗАМОВЛЕННЯ

Статус вашого замовлення легко знайти.

  • Перевірте вашу електронну пошту.   При оформленні замовлення вам необхідно вказати свою адресу електронної пошти, щоб ви могли отримувати інформацію про статус вашого замовлення.
  • Зайдіть на наш веб-сайт.   Ви можете перевірити статус вашого замовлення, зайшовши в свою   обліковий запис , якщо ви є зареєстрованим користувачем, або натисніть тут , якщо ви оформляли замовлення як гість. Це самий простий і швидкий спосіб отримати саму останню інформацію про вашому замовленні.  При натисканні на   ваш обліковий запис вам буде запропоновано увійти в систему, вказавши адресу електронної пошти та пароль. Після того, як ви ввійдете в систему, в історії замовлень буде представлена ​​докладна інформація про ваших поточних (і минулих) замовленнях.
  • Зв'яжіться з нами.   Якщо у вас залишилися питання про замовлення, ви завжди можете звернутися в службу підтримки.

 

ГЛОСАРІЙ СТАТУСУ ЗАМОВЛЕНЬ

У вашій   облікового запису   Ви можете перевірити хід виконання вашого замовлення, грунтуючись на одному з статусів нижче:

  • Замовлення отримано і готовий до обробки.   Замовлення було передано в обробку і буде оброблений найближчим часом.
  • Платіж схвалений.   Авторизація оплати завершена. Замовлення готовий до відвантаження. 
  • Замовлення відвантажено.   Замовлення покинув наш склад.
  • Замовлення виконано.   Доставка замовлення виконано.

 

СКАСУВАННЯ

Замовлення може бути повністю або частково скасована нашою системою з різних причин. Можливі причини:

  • Товару немає в наявності
  • Складність обробки вашої платіжної інформації
  • Неможливість відправки замовлення за наданим адресою
  • Наявність дублюючого замовлення

Якщо ваше замовлення буде скасовано, ви отримаєте повідомлення по електронній пошті з поясненням причини скасування. Вам не буде виставлений рахунок за скасовані товари. При скасуванні замовлення він не може бути повторно оброблений, і його необхідно буде розмістити на нашому веб-сайті повторно. Якщо ви хотіли б придбати товари, ідентичні тим, які не мають в наявності, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.

  Щоб не пропускати наші електронні листи, додайте нашу адресу електронної пошти в список виключень для спам-фільтра або в адресну книгу Вашу електронну поштову скриньку (зайдіть в налаштування вашого поштового клієнта для управління вхідними листами).

 

 

ЯК РОЗМІСТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ

Покупки на сайті packsumy.com.ua здійснюються просто і швидко.

  1. Після того, як ви знайдете товари, які шукаєте,   просто додайте їх в свій кошик.
  2. Якщо ви визначилися із замовленням, просто натисніть на кнопку   Оформити покупку , щоб завершити замовлення. Якщо у вас є промокод, його можна додати в вказане поле на сторінці оформлення замовлення. Ви можете оформити покупку як зареєстрований користувач (є у вас є   обліковий запис або ви хочете її створити) або як гість (в цьому випадку вам доведеться вводити всі свої дані вручну).
  3. Виберіть спосіб оплати і заповніть платіжні реквізити.
  4. Тепер перевірте ваші дані і завершите оформлення замовлення. На екрані з'явиться підтвердження замовлення, який ви тільки що розмістили. Через деякий час ви також отримаєте лист з підтвердженням замовлення.

 

КОШИК

Коли ви робите покупки на сайті   packsumy.com.ua   і додаєте товар в корзину, він зберігається для вашої покупки. Товари в корзині залишаються до тих пір, поки вони не будуть куплені, видалені або розпродані. 
Ваші можливісті при роботі з кошиком:

  • Переглянути замовлення. Перед тим, як приступити до безпечного оформлення замовлення, перегляньте деталі свого замовлення.
  • Змінити кількість товарів. Якщо ви хочете змінити кількість будь-якого товару в кошику, просто виберіть потрібну кількість поруч з товаром і натисніть   «Оновити кошик »
  • Видалити товар з кошика. Виберіть товар та натисніть «Видалити» або змініть кількість товару до нуля і натисніть «Оновити кошик».
  • Повернутися до покупок. Якщо ви хочете продовжити покупки після перегляду свого кошика, натисніть «Продовжити покупки». Товари в корзині залишаються до тих пір, поки вони не будуть куплені, видалені або розпродані. У будь-який момент ви можете повернутися в свій кошик, натиснувши на розділ «Мій кошик» у верхній частині будь-якої сторінки.
  • Перейти до безпечного оформлення замовлення. Коли ви будете готові оформити своє замовлення, натисніть «Перейти до оформлення замовлення». Наш процес оформлення замовлення швидкий, простий і безпечний. 

 

НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ

В цілому, всі продукти, представлені на нашому сайті, є в наявності і готові до відвантаження. У малоймовірною ситуації, якщо в наявності залишився останній продукт і два клієнта поміщають його в кошик одночасно, один клієнт може отримати повідомлення «немає на складі» при оформленні замовлення або пізніше в листі з підтвердженням доставки.

Більшість замовлень обробляються відразу після завершення покупки в Інтернеті. Товари відправляються відразу після того, як їх знаходять на складі, ваш платіж схвалений, а адреси виставлення рахунку та доставки підтверджені.